Welkom

Ook dit jaar organiseert de LIonsclub Enschede weer de jaarlijkse oliebollenactie! Ondanks de corona willen we hier toch heel graag mee doorgaan. We hopen dat u ook dit jaar weer u bollen bij ons wilt kopen.

Dit jaar bieden wij u in de webwinkel nog een aantal extra mogelijkheden:

• u kunt nu ook bollen bestellen die niet bij u thuis worden bezorgd maar bv bij de daklozenopvang of verschillende verzorgings tehuizen.
  • u kunt ook een donatie doen via de webshop zonder dat u bollen bestelt of uitdeelt.

Natuurlijk gaat de volledige opbrengst weer naar het jaarlijkse concert voor ouderen en mindervaliden. Waarschijnlijk zal dit concert niet zoals gebruikelijk in het voorjaar worden gehouden maar op ander moment als de corona maatregelen het weer toestaan. Voor de kwetsbare groep waarvoor het concert wordt gehouden hopen wij graag te ontmoeten het komende jaar. Doet u weer mee!

Bestellen via www.oliebollenconcert.nl

Het logistieke centrum