Ook in 2022 organiseert de Lionsclub Enschede weer een gratis concert voor ouderen en gehandicapten uit Enschede en omgeving.

Het concert vindt, zoals gebruikelijk, in het voorjaar plaats, maar in verband met Covid mogelijk later in het jaar.

Enkele honderden ouderen en gehandicapten wonen dit concert bij en genieten van muziek, een drankje, een hapje en een middagje uit.

Het concert 2022 zal wederom plaatsvinden in Enschede en staat gepland voor zaterdagmiddag 5 maart 2022. Het harmonieorkest Concordia vervult samen met enkele gastoptredens weer de muzikale invulling.

Voor de bekostiging van dit concert bezorgen en verkopen wij als Lionsclub Enschede overheerlijke oliebollen en appelbeignets aan relaties, vrienden, kennissen en buren (instellingen, bedrijven en particulieren) in Enschede, Hengelo, Haaksbergen, Losser en Oldenzaal en bij aantallen boven 60 stuks ook in Borne e.o. en Almelo.

Dit jaar leveren we de oliebollen op donderdag 30 en vrijdag 31 december 2021. In overleg eventueel ook op enkele andere dagen.

De oliebollen en appelbeignet zijn online te bestellen via onze website www.oliebollenconcert.nl