Doelstelling

De stichting stelt zich ten doel een welkome ontmoetingsplek te midden van de natuur te creëren. In deze omgeving is er ruimte voor persoonlijke groei en bewustwording, ruimte om je oorspronkelijke zelf te her-ontdekken en ruimte om te zijn.

De stichting organiseert, ondersteunt en initieert activiteiten die mensen uitnodigen om (weer) contact te maken met wie zij werkelijk zijn.

Ontwikkeling
Het landgoed is volop in ontwikkeling.

De bouwgroep renoveert de oude gebouwen op het erf die dienst doen als groepsruimte, cursusruimte, eetruimte etc.

Naast ons eigen aanbod kunnen deze ruimten door derden worden gebruikt voor allerhande activiteiten. Wel is het voor ons als stichting van belang dat de activiteiten passen bij onze doelstelling.

De Lions Club Enschede heeft met de aktie "Handen uit de mouwen" een ondersteuning geleverd bij de bouw- en opknapaktiviteiten.