Ook in het voorjaar van 2020 organiseert de Lionsclub Enschede weer een gratis concert voor ouderen en gehandicapten uit Enschede en omgeving.

Enkele honderden ouderen en gehandicapten wonen dit concert bij en genieten van muziek, een drankje en een middagje uit.

Het voorjaarsconcert 2020 zal plaatsvinden in Enschede op zaterdag 7 maart.

Het harmonieorkest Concordia vervult samen met enkele gastoptredens weer de muzikale invulling.

Voor de bekostiging van dit concert verkopen, leveren en bezorgen wij overheerlijke oliebollen en appelbeignets aan instellingen, bedrijven en particulieren in Enschede, Hengelo, Haaksbergen, Losser en Oldenzaal.

Bestellingen kunnen plaatsvinden op de Lions Enschede website www.oliebollenconcert.nl

Dit jaar leveren we uit op zaterdag 28 december, maandag 30 december en dinsdag 31 december.